Wednesday, 9 January 2013







salam sejahtera dan selamat pagi, pagi ni macam hari 2 yang biasa, cuma pagi ni dah berangan nk ke Dubai cuma impian tu belum tercapai lagi... sebenarnya nak muat turun gambar lain td sbb bila duduk sorang2 ni terfikir bila la Malaysia ni nak jadi negara yang bebetul aman n tenteram dengan semua kaum hidup dalam sikap toleransi yang tinggi antara satu sama lain... bab politik ni mmg tidak la sebab aku x yakin ngn mana2 parti politik yang tujuan utamanya memamg nk tgok semua kaum kat Malaysia ni hidup bersama dalam keadaan yang aku rasa anak2 melayu, cina, india, iban, kadazan duduk dalam satu sekolah dari kecil sampai ke peringkat menegah, so dari situ lah aku rasa sifat majmuk antara kaum tu dapat di pupuk serta akan melahirkan bangsa Malaysia yang benar2 bersatu walau dalam apa jua keadaan sekali pon..insyaAllah satu hari nanti akan tercapai matlamat ini.. amin.... 

No comments:

Post a Comment